joi, 20 noiembrie 2008




Despre Pongo:
este in vesnica miscare, nu ii place intunericul si mereu ar topai...ba pe un umar, ba pe altul...
Mi-a incantat cateva prietene (pana dincolo de limita admisibila!!!), a exasperat vecinii, iar mie, uneori, mi se suie in cap... Atunci am cateva iesiri temperamentale.
El, bineinteles, este mereu nevinovat!

Pongo este si foarte schimbator si influentat de toate zonele pe care le viziteaza cu un fel de disperare, parca.

El se descrie astfel:

"Visez, cateodata, o dragoste indepartata si vaporoasa ca schizofrenia unui parfum." (Emil Cioran)



A, si este foarte simpatic!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Isidora, perusii lasati liberi mor.
Pongo e pe duca, saracul. Am stat cu el la o bere, am dat gata trei pungi de seminte. Complicata treaba, are aviara :))

Isidora spunea...

Ei, milosule! A fugit la vecina. :))))